Alla inlägg den 10 december 2007

Av hyss - 10 december 2007 22:10

Ja, jag vann! 5 individuella av 5 möjliga. det var först 4*50 en av varja simsätt, klarade 2 min vallen med råge, trots att jag tog det lite lugnt för att orka 100 me som var finalen. Den vann jag också men det är långt med 100m när man inte är tränad.

Nog om detta, nu är fokus flyttat till aktiviteten för denna vecka som verkar vara ätande, skall äta 3 stora julbord till veckan, gud vad gott! tisdag torsdag och fredag ett frosseri som heter duga! Vad är världsrekordet i köttbulleätning?

Av hyss - 10 december 2007 16:00

Så jag vet inte om jag kommer skriva något roligt i kväll, har i vart fall hittills haft en fantastisk dag, som vanligt nu mera. Men efter solsken kommer regn, jag vet att jag kommer ha svinont i min kropp om si så där 3 timmar... kanske kommer jag inte ens att orka lyfta armarna, ja den som lever får läsa...

Ovido - Quiz & Flashcards