Alla inlägg under november 2008

Av hyss - 20 november 2008 22:04

Förlåt, jag var dum och såg inte vidden i mitt inlägg. Bloggen är liten och jag trodde inte det skulle ha sådan genomslagskraft. Det var urdumt av mig. Jag har talat med dess ägare som verkar vara en sympatisk och trevlig människa. Allt gott om er. Stamko ab

Av hyss - 11 november 2008 15:39

Av hyss - 1 november 2008 13:08

ingen som vet, ingen som vet. Jag tror bestämt att förtjänsten är min. Jag har tagit mitt ansvar och nu är det bevisligen kallt igen. En männsika kan således göra skillnad. Känner mig dock aningen pretto när jag både tar ansvar för miljö och ekonomi. När skall jag få ha roligt då? Eller får jag kanske inte vara oansvarig längre? Nej det är slut med det. Nu skall vi fan rädda världen! Jag tror att vi alla skall ha en världsomfattande körabilpåtomgångdag. Om vi inte tar tag i det nu är istiden här 2012. Allt enligt mitt naturlabratorium här på datorn som har jag räknat ut det. Så förena er med mig o rädda världen.

Ovido - Quiz & Flashcards