Alla inlägg under augusti 2007

Av hyss - 31 augusti 2007 19:18

Så var då frukosten av klarad igen, med den i färskt minne från gårdagen tänkte jag, inte samma misstag idag igen, men men vad händer? jo man hittar nya sakesom tex philadelphiaost med jordgubbssmak, Pollykolor att ha i filen o mer våfflor. Tur att man bara är här en kort period... o att jag har den vite masajen här som kan valla mig, han åt typ hela afrikas samlade matproduktion till frukost...

Av hyss - 31 augusti 2007 17:14

Jag är nu helt säker, min reskamrat o tilllika löpvän är ett under, han har på tre pass gått från pustande o ganska gnällig med löpare (vilket gav mig en härlig själförtroende boast) till att bli ett vidunder som skulle få vilken Kenyan som helst att bli vit av avund. Han sticker lättare än en gasell uppför, hann precis få med honom på bild vid en av uppförsbackarna som är BRANTA. Han har förövrigt lovat att springa Stockholm Marathon nästa år på under 3 timmar. Ett lika svårt vad som om Stefan Nystrand skulle lova att simma 100 fr under 54.00

Av hyss - 31 augusti 2007 12:34

Ta en enkrona från... säg 1973 kolla in han kungen på ena sidan, o kolla sedan på vad jag såg när jag kollade in sängen till höger om mig....

Vem är vem?

Av hyss - 30 augusti 2007 19:10

Ja jag är ett barn, vet inte när det är nog o speciellt inte vid en frukost som har ALLT, våfflor... bara en sådan sak med färska jordgubbar, grädde o lönnsirap, tre sådana, stekt korv äggröra o något annat varmt så att tallriken svämmar över, fruktsallad i massor o så två yougurtburkar. Efter detta kommer han som har hand om vårt bord o undrar vart all maten tagit vägen, han upplyser om att vi inte behöver stoppa den i kläderna eftersom det var fysiskt omöjligt för mig att äta så mkt, det är det inte alls sade jag o gick o hämtade min efterrätt som bestod i tre vinerbröd. Allt detta resulterade i att jag nu ligger sjuk på min säng med en ond maga o inväntar vad som bäst kan beskrivas som förlossningen...

Av hyss - 30 augusti 2007 14:09

Ja det blev inte så fett o sött som man hade kunnat tro... fisk, grönsaker o potatismos. Otroligt gott. Nu ligger jag här i min säng klockan är 05.10 lokal tid o funderar över en mogonjogg så jag med hott samvete kan äta ett berg av pannkakor senare. När vi sprang i går, sprang vi ut med havet o det finns sjölejon i massor här, de ligger mitt i hamnen, känns konstigt men inte lika konstgt som de luktar.

Mat tankarna kan jag inte få ur mitt huvud... jag tror det blir pannkakor till frukost o så in and out burger till lunch, ni vet där den där killen i Big Lebowski som hade snott the Duds bil o pengar, bodde.

Jag har också ett uppdrag under dagen, att ta reda på varför det ständigt låter en hög flyglarmston i denna stad.

Av hyss - 30 augusti 2007 03:35

ok framme, sitter på hotellet efter min längsta flight hittills, nästan 12 timmar det är en lång tid med gråtande, snoriga barn som slår på ens stolsrygg. Hur som, har nu kommti fram till mitt o Henkes Hotel, Holiday inn i San Francisco, här är vår vy från vårt fönster och ja det är the Rock man ser där i dimman... Nu skall det bytas om för en light löpning utmed havet o sedan är det dags för det amerikanska feta o söta köket för att sedan sova.

Av hyss - 28 augusti 2007 16:26

Nu har vi känt in stämningen här på det ljusriktigahotellet o fyllt våra kroppar med koffein, nu är det dags för löpning i centrala GBG eller löpning o löpning vi skall lätt ta våra kroppar framåt i ca 30 min... sedan skall vi ta den bild vi har planerat att ta den kommer att bli... konstig.

Kom hit o säg hej http://www.avalonhotel.se/sv/

Av hyss - 28 augusti 2007 15:30

Det är så hälsosamt o stärkande med glamour o trevligt sällskap, har precis anlänt för några timmar hårt managment innnan det är dags att ta i tu med flygplatshelvetet o då är det härligt med snygga omgivningar, vi vilar inte på hanen så den medhavda whiteboarden åkte fram o det gordes mindmaps o hela daen var indelade i effektiva små rutor....

Privatadmin är så härligt

Ovido - Quiz & Flashcards