Alla inlägg den 12 augusti 2007

Av hyss - 12 augusti 2007 14:28

När man inte har khoma i lurarna utan cyklar med någon o skall vara social o så, då kan det hända att tankarna far i väg... följande två frågor dök upp under dagens cyklinng:

Vad händer med en kropp som färdas i låt oss säga 32,5 Km/h på en cykel som av någon anledning far av vägen o in i en taggtråd.

1 stannar man upp o blir hängande

X rullar man runt i taggtråden av farten o sliter sönder sig

2 går taggtråden av

Kan inte någon smart människa ge mig svaret.

fråga två precis innan slutet på dagens pass är det en lång härlig nerförsbacke, ligger någonstans mellan 55-60 Km/h o mitt i en vänsterkurva med nylagd, blank asfalt funderar jag på hur blir det om jag sladdar till o lägger ner cykeln o mig själv jag kommer då glida/skrapa mig mot asfalten i ca 2 meter innan trottoarkanten från hälvetet önskar mig varmt välkommen till 7:e nivån av Dantespunghelvete...

Ja det är roligt att cykla o ha positiva tankar, snart skall jag springa undra vad jag kommer tänka på då...

Här kommer en vy från den förtjusande cyklingen jag gjorde idag...

Ovido - Quiz & Flashcards