Alla inlägg under juli 2007

Av hyss - 26 juli 2007 12:33

Äe nu i Halmstad skall checka in på mitt hotell men det verkar inte riktigt funka, sätter mig i lobbyn o skall googla lite tills mitt rum  blir klart men jag komme rinte ut på nätet för det krävs lösen till det trådlösa nätverket, för att få lösen ställer jag mig vid incheckningen igen som något mongo o framfölr mig står Martin Stenmark och vet ni han är inte så glamourös, han fick pynta själv och han svettas precis som vanliga människor.... Stackars Martin o jag får mitt pröjsat, jag är nog en star...

Av hyss - 25 juli 2007 18:59

Det skulle handla om rondeller men det kommer handla om den jäveln Vinokourov, fuskaren o min forna hjälte, ja, jag är som ett barn, jag hade Astana teamets cykelställ när jag cyklade Alp D´Huez. Tyckte han var en cool kille liksom, kunde det där med cykel, trots vurpor, trots att man cykklar o ser ut som en mumie, kanske borde man insett tidigare... men men. Jag kanske inte är den största missnöjdot, Craft som sponsrar Astana o förra året då man sponsrade Landis... så man kanske skall återgå till rondellerna... I Frankrike är de mkt större o buskbeklädda, om man genar genom dem på natten kan man få gräsfläckar på knäna...

Av hyss - 25 juli 2007 00:38

Hmmm har blivit hånad för att man är lite oldschool som inte håller på med detta o jag antar att det är för att de som hånar en anser att man faktiskt har något att säga, så här kommer den, till er alla som känner att ni vill...

Har precis kommit hem från en härlig semester i Frankrike ett land som är helt igenomm förtjusande i många avseenden men helt ruttet i ett, de talar bara franska o kan man inte det är man såld om man inte likt clowner ägnar sig åt mimning eller pantomimer vilket är svårt men men, maten o vinet är ja helt suveränt synd att manninte han träna i lika stor utsträckning som man åt... ja ja det blir till att träna mera o äta mindre.

Fan vad mycket han hade att säga liksom... ja ja ge mig tid, i morgon kommer det handla om... Rondeller

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards