Alla inlägg den 3 december 2007

Av hyss - 3 december 2007 23:01

En helt igenom förtjusande första dag på resten av mitt liv. Visst är det skönt, det där när man tagit ett beslut och så visar det sig direkt att det är helt igenom klockrent. Jag är nöjd på gränsen till självgod och hybrisnjutande i min nya tillvaro. Föreläsnade på förmiddagen, en lång lucka mitt på dagen med tid för ärenden, en hemlagad lunch (utan nära döden upplevelser) sorterande o lite städande. Planera träningen fram till sommaren. Dags att åka till träningen där det går bra, de simmar hårt o långt nu, med god motivation vilket är bra. Den enda smolken i bägaren är något jag tyvärr inte rår över och det är vädret. Idag är det mitt hatväder +4 grader o regn... men det får mig inte ur fattning en dag som denna för jag har mitt kaffe o nu finns det tid till fler än en kopp om dagen i min sköna fåtölj med något intressant att läsa. Välkomna!

Ovido - Quiz & Flashcards