Alla inlägg den 26 februari 2008

Av hyss - 26 februari 2008 23:01

Av hyss - 26 februari 2008 12:12

Klart överskattad aktivitet, efter ca 3 timmar av denna i natt är jag nu pigg, alert o ser världen klart. Trots de grå regnet. En konstruktiv och kreativ förmiddag kan läggas till handlingarna. Nu står det matlagning på schemat. Lax med extrakromosomer.

Av hyss - 26 februari 2008 02:02

En kombo man klarar sig utan. Ibland. Just nu är den dock helt ok. Jag fick för mig att lägga mig tidigt, återhämta de stuckna vaderna för att de under morgondagen skulle anta former som de vader Kenny Souza hade 1993. Det blir dock sällan som man tänkt sig, efter ca 10 min snurrande i sängen med ögon som skulle gjort Mr Bean avundsjuk beslutade jag mig för att göra något kreativt. På med kaffe, datorn och lite musik. Har nu i det närmaste färdigställt en allt för länge uppskjuten föreläsning, den kan nog bli bra. Behöver bara frisseras lite med Ockhams rakkniv i morgon. Vad jag dock får stryka är min morgonlöpning som var planerad till 07.00, men man är väl modern och flexibel och vem vill ha ett par vader från 1993?

Ovido - Quiz & Flashcards