Alla inlägg den 21 februari 2008

Av hyss - 21 februari 2008 19:14

Att trumma med naglarna mot carbon måsta vara ett av världens bästa ljud. Det finns massa carbon i mitt vardagsrum.

Av hyss - 21 februari 2008 19:01

Jag led av insomnia i natt igen, låg o vred o vände på mig till klockan var 03.45 Då är det kul att man har träning klockan 07.00 Det gick i vart fall bra. Kaffe löser det mesta. Sedan var det dags att bege sig till naprapaten med sina onda benhinnor o en nacke som låter så att Pellefants knakelibraksnabel skulle springa o gömma sig. Jag skulle helt enkelt renovera min kropp. Behandlingen blev akupunktur, 12 nålar fördelade på mina två vader, instuckan i mitt kött ca 2,5 cm, lägg där till elektriska stolenströmstyrka i dessa nålar så har ni mina 45 min i förmiddags. Det gick bra, skall be David ta kort på måndag då jag skall behandlas igen. Det var bara en lite sak som gick konstigt, när han skulle ta bort nålarna satt en fast i mitt bens ben alltså skelettet... det var smärtsamt och märkligt. Loss då, nej vi får lirka lite... ja ja nu känns det i vart fall som jag sprungit jätelångt trots att jag inte får det. Efter det inhandlades nya skor för löpning då mina gamla gått ur tiden...

Nu till det viktiga, för ca 17 min sedan anlände min cykel, denna efterlängtade tingest. Det är dock lite jobb kvar, men vad fult ord jag har ju sett på Hajk o handlat en del på IKEA...

Ovido - Quiz & Flashcards