Alla inlägg den 8 februari 2008

Av hyss - 8 februari 2008 18:28

Jag har varit lite passiv de senaste dagarna när det gäller bloggandet, har haft fullt upp med juicepressande, tränande samt managmentande. För er information går allt kanon. Var som vanligt med kidsen o tränade landträning idag, ställde mig på löpbandet (det är tråkigt väder ute samt att jag är som en fyllig amerikan) och började springa. Slökollar lite på eurosport som visa backhoppning, en sport jag under många år följde slaviskt, samt fortfarande hävdar är den bästa bakfyllemedicinen (avhållsamhet inte inräknat). Till min glädje märker jag att flera storheter är kvar så som Primus Petrerka, Adam Malysz som så briljant slog igenom med att vinna tysköstererikiska backhopparveckan 2000-2001. Det är som med backhoppning som såpan Glamour, man kan hoppa över flera VC-säsonger o ändå veta vilka som skall vinna... Andreas Goldberger har dock lagt ner...

Nog om detta, mitt myckna tränande det senaste har renderat i att jag blivit beroende av Polly. Ja jag är likt en hund som kräver belöning när jag varit duktig. Polly är det godaste man kan stoppa i sin mun, alla kategorier, fan också...

Ovido - Quiz & Flashcards