Alla inlägg den 20 februari 2008

Av hyss - 20 februari 2008 22:29

som säger att min cykel är på väg till Sverige...

Av hyss - 20 februari 2008 15:09

Har varit på träningsläger med de mina. Ett kanonläger på många sätt, MEN min säng hade en aning övrigt att önska. Tänk er en sådan där härlig bäddsoffa som man slutade tillverka 1947 för de var hälsovådliga för de samlar så mycket damm. En sådan fick jag ligga i en hel vecka. Det är som bekant av stor vikt att ha något att relatera till så man vet hur bra man har det. Jag är nu helt övertygad om att jag har det bra i min säng. Inte nog med att den var dammig den var smal också. Hela liggbredden var säkert 90 cm men det var en djup dal i mitten så från kant till kant kanske det var 65 cm vilket gjorde att jag såg ut som en obakad muffins när jag lagt mig i denna tingest, som mest påminde om en dåligt urhuggen trädstam, en kanot från stenåldern. Och så detta med damm, de som känner mig vet att jag inte räds detta i vanliga fall men när dammråttor förvandlas till förhistoriska djur som anfaller på riktigt då är även min gräns nådd. Tänk er själva att ligga i en dammkuvös... Nu har jag dock hyperventilerat ut allt damm, legat extra mycket i min säng och städat min lägenhet så noggrannt att ingen som känner mig skulle känna igen den. I övrigt tränade jag en del själv och höll mig hjälpligt från pollyhelvetet.

Ovido - Quiz & Flashcards