Direktlänk till inlägg 25 april 2008

Chockad!

Av hyss - 25 april 2008 11:16

Gårdagen var chockernade på många sätt. För första gången i mitt liv blev jag påkörd av en bil. Det är speciellt att köra bil i Borås. Folk tror att högerregeln är något som bara står i teoriboken på körskolan, kugghjulsprincipen för att undvika köbildning finns inte, istället långfingrar och tutor, både om man då försöker tränga sig eller om man med ett glatt leende släpper in någon. Idioter. Det som hände igår tar dock priset. En man, jag har döpt honom till Fingal, hans fulla namn är: manligkönsorganssynnym på tre bokstäver, innehållandes bla bokstäverna k u tillsamans med han som är chef i det där varma stället dit alla dumma kommer. Hur som... när jag kom cyklande in i rondellen ser jag KJF i perferin, i lite högfart för att kunna bromsa, men jag litar på min med trafikanter. Just in case bromsar jag och tur var väl det för det gjorde inte KJF i tid, så jag får hans äckliga gamla saabgrill på mitt fina högerlår. IDIOT. Ja det var såklart chockerande. Nästa inte lika chockernade nyhet som nådde mig under gårdagen var att jag blev erbjuden jobb, vilket jag redan har men man kan ju alltid ha ett till. Arbeit macht frei.

Den tredje chocken var att ni kära läsare börjar överge mig! Vad vill ni ha? jag fick för första dagen stryk i antal besökare. Jag gör vad som helst, kom tillbaka!

 
 
Ingen bild

Jolo

25 april 2008 12:18

Hoppas du mår bra efter krocken? Fick du uppsöka sjukhus?

Eller ljuger du bara ihop en snyfthistoria för att få läsare?

vad är det för jobb du blivit erbjuden?

 
Ingen bild

Hebbe

25 april 2008 17:05

Vi finns här!

 
Ingen bild

Den elaka vännen

26 april 2008 01:30

Besökare idag: 3
Besökare igår: 61
Den här månaden: 747
Förra månaden: 864

"Den här månaden" talar för sig själv

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hyss - 26 februari 2009 21:57

Känner du någon mer inaktiv? Give me a call!

Av hyss - 28 januari 2009 13:27

Skrev inte ett enda inlägg på hela december och det är den månaden som är den mest välbesökta av alla mina bloggmånader. Tyder kanske på något......

Av hyss - 20 november 2008 22:04

Förlåt, jag var dum och såg inte vidden i mitt inlägg. Bloggen är liten och jag trodde inte det skulle ha sådan genomslagskraft. Det var urdumt av mig. Jag har talat med dess ägare som verkar vara en sympatisk och trevlig människa. Allt gott om er. S...

Av hyss - 11 november 2008 15:39

Av hyss - 1 november 2008 13:08

ingen som vet, ingen som vet. Jag tror bestämt att förtjänsten är min. Jag har tagit mitt ansvar och nu är det bevisligen kallt igen. En männsika kan således göra skillnad. Känner mig dock aningen pretto när jag både tar ansvar för miljö och ekonomi....

Ovido - Quiz & Flashcards