Alla inlägg den 16 april 2008

Av hyss - 16 april 2008 15:53

Mina vita blodkroppar, vitaminer, anitoxidanter o annat gött, för ett krig mot baktereier och annat ont i min kropp. Detta visar sig i form av halsont, hög puls, svettningar o annat otrevligt. Gårdagens överdosering kändes kanon. Jag trodde allt var klart när jag somnade in i natt men inte då. Någonstans söder om gomseglet hade de lömska bakterierna eller fria radikalerna gillrat en djävulsk fälla. Tydliga tecken på detta kände jag när jag vaknade i morse, en stor svullnad som försvårade sväljning. Det krävs mer kromosomer o antioxidanter för att döda de dåliga fria radikalerna i min kropp. Jag har idag fortsatt med juice bestående av apelsin, morot, ingefära och kiwi. Mat med mycket vitlök, ingefära och chili. Idag kunde jag även lägga till 1 timma i solen. Jag planerar även en massiv vedergällning för halsattacken i natt. Jag skall förekomma de jävlarna o spola ner en mängd whisky som renar min hals, så det så!

Ovido - Quiz & Flashcards