Alla inlägg den 15 april 2008

Av hyss - 15 april 2008 09:24

Den extremt höga pulsen och den genuint låga farten från träningen i söndags har fått sitt svar, vaknade med svullna halsmandlar i går morse... Hela gårdagen kändes som ett enda stort segt, trött, stundom lite för varmt stundom för kallt, inferno. Idag är det överdosernas dag. Målet med dagen är att utrota varenda frukthylla i staden, varenda grösakshylla skall tömmas på sina kromosomer. Min råsaftscentrifug skall få gå på högvarv idag, en massa ingefära skall cetrifugeras till hemliga uråldriga dekokter som kommer kurera mig och göra mig friskare än någonsin. Det finns nämligen fler vägar som måste cyklas, fler stigar att springa och mer längder att simmas. Framförallt måste jag vara på topp inför min Stockholmsresa, med tåg i 2:a klass.... Ut o handla frukt nu!

Ovido - Quiz & Flashcards