Direktlänk till inlägg 17 april 2008

IF Elfsborg???

Av hyss - 17 april 2008 20:45

Vad håller de på med? Kompakt tryck i 80 min. Sedan tappar man tempo och Ljungskile lyckas göra sitt första mål denna säsong, tar sina första poäng denna säsong. Hur är det möjligt att ett bonkagäng från en liten liten by skall göra så och just mot Elfsborg. Fan ta Blåbärskungen, Max Lundgren och Jorma...

 
 
valp

valp

17 april 2008 21:00

ljungskiles andra mål faktiskt. dom nätade mot kff oxå... inte lätt att ta poäng på deras åker.

http://sjukvalp.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hyss - 26 februari 2009 21:57

Känner du någon mer inaktiv? Give me a call!

Av hyss - 28 januari 2009 13:27

Skrev inte ett enda inlägg på hela december och det är den månaden som är den mest välbesökta av alla mina bloggmånader. Tyder kanske på något......

Av hyss - 20 november 2008 22:04

Förlåt, jag var dum och såg inte vidden i mitt inlägg. Bloggen är liten och jag trodde inte det skulle ha sådan genomslagskraft. Det var urdumt av mig. Jag har talat med dess ägare som verkar vara en sympatisk och trevlig människa. Allt gott om er. S...

Av hyss - 11 november 2008 15:39

Av hyss - 1 november 2008 13:08

ingen som vet, ingen som vet. Jag tror bestämt att förtjänsten är min. Jag har tagit mitt ansvar och nu är det bevisligen kallt igen. En männsika kan således göra skillnad. Känner mig dock aningen pretto när jag både tar ansvar för miljö och ekonomi....

Ovido - Quiz & Flashcards