Direktlänk till inlägg 4 april 2008

Värmebölja...

Av hyss - 4 april 2008 14:13

...var det igår, en härlig dag som inte riktigt belv som det var tänkt. Ett möte fick tyvärr ställas in. Vad skall jag nu göra när det är 13 grader och sol ute? Jag fick då tillfälle att som fantomen i en svart tight heldräkt, gränsla min röda Hero. En fin runda blev det i det soldränkta, allt mer våriga landskapet. Mina nyfunna vänner, kommunalarbetarna, hade sopat asfalten och det luktade vår. Jag kom på mig själv att jag visslade och log lite förnöjt när jag betalade in skatten idag!

Efter rundan satte jag mig i trädgården för att få lite sol, dricka kaffe och läsa. Det blev inte så mycket läst då det var roligare att studera människaor som gick förbi på gatan. Där fanns allt. De som var på väg hem från jobbet och var klädda för polarexpidition, där fanns de som hade annamat vädret åt andra hållet och var ute och gick med hunden iförda shorts, linne, flippflopps och solbrillor. Visst är våren härlig. Nu blir det en ny cykelrunda, idag ihop med Tobbe. Hoppas han inte har kvar något av den franska nässprayen han dopade sig med i somras...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hyss - 26 februari 2009 21:57

Känner du någon mer inaktiv? Give me a call!

Av hyss - 28 januari 2009 13:27

Skrev inte ett enda inlägg på hela december och det är den månaden som är den mest välbesökta av alla mina bloggmånader. Tyder kanske på något......

Av hyss - 20 november 2008 22:04

Förlåt, jag var dum och såg inte vidden i mitt inlägg. Bloggen är liten och jag trodde inte det skulle ha sådan genomslagskraft. Det var urdumt av mig. Jag har talat med dess ägare som verkar vara en sympatisk och trevlig människa. Allt gott om er. S...

Av hyss - 11 november 2008 15:39

Av hyss - 1 november 2008 13:08

ingen som vet, ingen som vet. Jag tror bestämt att förtjänsten är min. Jag har tagit mitt ansvar och nu är det bevisligen kallt igen. En männsika kan således göra skillnad. Känner mig dock aningen pretto när jag både tar ansvar för miljö och ekonomi....

Ovido - Quiz & Flashcards