Direktlänk till inlägg 21 mars 2008

Borås

Av hyss - 21 mars 2008 12:41

Säga vad man vill, och tjatigt blir det, men jag trivs hemma.

Min säng är skönast i världen, helt utan konkurrens från någon annan säng, vart den än må stå och med vilket innehåll som helst, min vinner!

Min dusch är helt perfekt, trycket på vattnet är välavvägt, tempraturen ställs snabbt in till behaglighet, från svinkallt till turbohett på 0,5 sek.

Kaffet som jag får till hemma, känns som jag inte ens kommer i närheten någon annanstans.

Allt jag behöver för att få till min vardag till en välbalanserad, PärHyssnjutning finns till hands, nja nästan, en ingridiens saknas denna snöiga dag, det är långt ifrån stjärnklart, orion kommer inte synas på ett tag och det är tråkigt.

Nu är det dags för lite närande lunch efter morgonträningen med simmarna som idag simmade 10 000m, ni är så bra! för att sedan springa en sväng till gymmet där vi skall genomföra dagens andra träning.

Ut o pulsa i snön nu!

 
 
Ingen bild

Jolo

28 mars 2008 10:27

Ibland är du mer Bateman än annars...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hyss - 26 februari 2009 21:57

Känner du någon mer inaktiv? Give me a call!

Av hyss - 28 januari 2009 13:27

Skrev inte ett enda inlägg på hela december och det är den månaden som är den mest välbesökta av alla mina bloggmånader. Tyder kanske på något......

Av hyss - 20 november 2008 22:04

Förlåt, jag var dum och såg inte vidden i mitt inlägg. Bloggen är liten och jag trodde inte det skulle ha sådan genomslagskraft. Det var urdumt av mig. Jag har talat med dess ägare som verkar vara en sympatisk och trevlig människa. Allt gott om er. S...

Av hyss - 11 november 2008 15:39

Av hyss - 1 november 2008 13:08

ingen som vet, ingen som vet. Jag tror bestämt att förtjänsten är min. Jag har tagit mitt ansvar och nu är det bevisligen kallt igen. En männsika kan således göra skillnad. Känner mig dock aningen pretto när jag både tar ansvar för miljö och ekonomi....

Ovido - Quiz & Flashcards