Alla inlägg den 27 mars 2008

Av hyss - 27 mars 2008 09:27

Igår fick jag min deklaration. Jag har betalat sjukt mkt skatt. Nu när jag svänger in på min gata ser jag vart alla pengar tagit vägen, det känns tryggt att veta att de gör nytta...

Av hyss - 27 mars 2008 06:38

En positivism utöver det vanliga har drabbat mig. Det kanske är den enorma ljusexplosion som drabbat Borås. Eller vad sägs om ständig sol, gnistrande snö. Pulsande i obanad terräng, ett krig mot fettcellerna där de nu börjar ge vika, lagom till våren som hör o häpna är i antågande till helgen. Skall bli skönt att kunna sätta sig upp i sadeln och trampa lite. Nu skall dock kaffet avslutas, morgonlöpning genomföras samt morgonsimträning genomföras. Där efter skall jag (förhoppningsvis) spöa mina simmare i gocartkörning. Hoppas bara jag kan hålla den värsta roadragen stången.

Allt gott! 

Ovido - Quiz & Flashcards