Alla inlägg den 13 mars 2008

Av hyss - 13 mars 2008 21:22

Ja jag har blivit bättre, mycket bättre. Idag körde jag dryga 50 mil utan tillstymmelse till känsloutbrott mot mina mottrafikanter. Eller jo, ok jag blinkade en gång åt en rundlagd goddagspilt. Han var typ handelsersande i Daim eller motsvarande. Satt i sin långsamtgående bil o talade i en mobiltelefon från sent 1900-tal samtidigt som han försökte äta en driversdog med en årsförbrukning räksallad på.Goddagspilten skulle mitt under denna gastronomiska upplevelse, samtidigt som han pratar i telefonen köra om en långtradare som höll typ 97 på 110 väg. Den rundlagde mannen körde om i 97,00001 KM/H vilket tog typ 6 km. Märk väl! Jag bara blinkade, inte tuta, bara blinka, andas in genom näsan, ner i magen, ut genom munnen.

Ovido - Quiz & Flashcards