Alla inlägg den 27 januari 2008

Av hyss - 27 januari 2008 09:26

Ja innan jag börjar skriva vad jag tänkt skriva är jag bara tvungen att nämna vad jag fick för säkerhetslösen idag... Ja ni som följer min blogg vet ju att jag har haft en del snuva sista tiden och när jag skulle logga in idag för dagens bloggande skulle jag passande nog skriva snor... märkligt. Ja ja nog om det.

Dagen har börjat förtjusande med en härlig promenad i det soldränkta Borås, snart hoppas jag kunna springa i stället (det där med snoret). Sitter nu o äter en riktigt C-vitamin och kromosomrik frukost som skall ta mig stärkt genom dagen. Först på möte med simklubben följt av spännande framtidsmöte i Gbg. Det kan bli något stort vill jag lova, om det nu blir...

Allt man vill det kan man, som ni vet. RB

Ovido - Quiz & Flashcards