Alla inlägg den 15 september 2007

Av hyss - 15 september 2007 22:51

Kolla in denna länken:

http://www.gt.se/sport/fotboll/1.841666/gais-tranarens-bil-valtes-av-ifk-fans Gais-tränaren Roland Nilsson och hans Gren fanns under lördagen på plats på Ullevi...

Hahhaha brukar han lämna den hemma? kolla första meningen efter ingressen.

Av hyss - 15 september 2007 22:38

Sitter o slökollar på TV o vad ser man? En rundlagd man som sjunger likt en Pavarotti med artistnamnet Paul Potts... en britt som gjort någon sorts klassresa iochmed brittiska Idol, låter det inte lite för likt en herre vid namn Pol Pot? Har karln ingen manager som kan ge honom ett annat artistnamn eller har han tagit det just av den anledning? All publicitet är bra publicitet? Se upp jag tror Paul Potts är här för att pina oss

Av hyss - 15 september 2007 20:19

Ibalnd blir mitt liv så kusligt likt låtar av Morrissey, hållar tummarna för att inte every day´s like sunday...

Av hyss - 15 september 2007 05:51

Det går sådär med min anpassning till den svenska tiden, men man får ju lite gjort i vart fall, mer sortering, mer skrivande o en massa kaffe o toblerone. Dagens mission är att rusta upp min mtb då det är höst, min gamla cykel är såld o den nya racern verkar dröja...

Ovido - Quiz & Flashcards