Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av hyss - 25 augusti 2008 11:52

Jag är besatt. På riktigt. Vågar inte tänka på hur många timmar jag lagt ner på att jaga fisk i sommar, timmar som med facit i hand borde lagts på träning av min kropp. Skit samma det är fantastiskt roligt. Min elmotor säckade dock ihop så det blev lite si och så med det tilltänka fisket i söndags. Kanske var det därför jag förlorade den episka fisketävlingen i mina egna vatten. Det svider att en nonchalant, sovande och mer poserande än fiskande kamrat tar första och största fisk. Att sedan en intensivt jiggande kompis drar en hiskelig mängd abborar sista timman gör det inte roligare. Måste träna mera, vara säkrare, flexiblare. Köpa mer utrustning helt enkelt. Den som har mest och bäst grejer vinner!

Ovido - Quiz & Flashcards