Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av hyss - 4 augusti 2008 08:34

Det blev inga storfiskar, men många fiskar blev det. Det blev även en massa kul möten, god mat sena nätter och en och annat gott glas. Har precis avnjutit min frukost framför den statliga fria televisionen. Vad är det för människor vi har där? Är det för mycket begärt att de gör lite lite research innan man intervjuar folk, även om det är lite tidigt? Jag menar, har man tagit dit OSdeltagare och inte vet riktigt vad sporten handlar om... Ex:  vilka dicipliner ingår i triathlon.... få se nu simning, dressyr och lerduveskytte? Bra tänkt. IDIOT. Lisa gjorde dock helt ok ifrån sig. SJälv hade jag aldrig klarat att hålla masken, men jag skall ju inte till OS så det gåt väl på ett ut. Idag är det jobbstart. Funderar på att klippa mig, vet ej om jag hinner. Vi får helt enkelt se.

Ovido - Quiz & Flashcards