Direktlänk till inlägg 3 september 2008

Ormdiet

Av hyss - 3 september 2008 14:20

Nu har jag beslutat mig. Efter några dagar här, en del velande med, sömn och kanske för mkt shopping fick jag följande briljanta idé. Idag börja konferenserna, inga mer ökenvandringar till fiskeafförer långt ute i öknen eller springande längst the Strip för att hitta roliga affärer, nej lungt stillasittande i lokaler och bara lyssna och lära. Ungefär som en orm. Om jag äter en sjuhelvetes buffé idag kanske jag inte behöver äta mer om jag bara skall sitta still på en ganska kall plats, jag menar min metabolism borde gå ner. Ormens gör ju det, och ormen är ett av de älsta djuren i världen, även ett av de klokaste. Den som inte tror mig kolla in bibeln, survival of the fittest liksom. Även om jag inte har ambitionen att ha råttor, grodor eller fåglar i min mat. Tror jag det kan lyckas. Och vad tid man sparar in.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hyss - 26 februari 2009 21:57

Känner du någon mer inaktiv? Give me a call!

Av hyss - 28 januari 2009 13:27

Skrev inte ett enda inlägg på hela december och det är den månaden som är den mest välbesökta av alla mina bloggmånader. Tyder kanske på något......

Av hyss - 20 november 2008 22:04

Förlåt, jag var dum och såg inte vidden i mitt inlägg. Bloggen är liten och jag trodde inte det skulle ha sådan genomslagskraft. Det var urdumt av mig. Jag har talat med dess ägare som verkar vara en sympatisk och trevlig människa. Allt gott om er. S...

Av hyss - 11 november 2008 15:39

Av hyss - 1 november 2008 13:08

ingen som vet, ingen som vet. Jag tror bestämt att förtjänsten är min. Jag har tagit mitt ansvar och nu är det bevisligen kallt igen. En männsika kan således göra skillnad. Känner mig dock aningen pretto när jag både tar ansvar för miljö och ekonomi....

Ovido - Quiz & Flashcards